Podwójne działanie sygnału

Tagi: , ,

Przekrój trąbki rozszerza się lejkowato i bezstopniowo w taki sposób, aby fala dźwiękowa, która rozwija się na powierzchni w miare rozprzestrzeniania się nie wykazywała skłonności do odrywania się od niej i wywoływania lokalnych zawirowań (turbulencji) zwiększających straty energii. Aby zmniejszyć wymiary sygnału fanfarowego, trąbkę zwija się często w spiralę lub ślimak. Podwójne działanie sygnału — inne na szosie, a inne w mieście — uzyskuje się zwykle przez zastosowanie opornika, który podczas użytkowania w mieście osłabia natężenie prądu przepływającego przez uzwojenie elektromagnesu. Sygnały są uruchamiane przyciskiem (PS) za pośrednictwem przekaźnika (Pi). Przekaźnik drugi (Pe) czynny jest tylko w okresie sygnalizacji miejskiej. Dzięki występującej bezwładności działania zaczyna on pracować z pewnym opóźnieniem i początkowo sygnał (SI) zostaje uruchomiany przez zacisk D, co zapewnia rozruch o pełnym strumieniu magnetycznym. Zabudowa sygnału. Warunkiem prawidłowego działania sygnału jest właściwe jego umocowanie. Sygnał powinien być osadzony na elastycznym wsporniku przymocowanym do sztywnej konstrukcji nie podlegającej drganiom. W celu zapewnienia zasilania zacisków sygnalu możliwie pełnym napięciem znamionowym, przewody doprowadzające prąd powinny mieć przekroje co najmniej 2,5 mm2. Moc potrzebna do zasilania sygnału samochodowego wynosi zwykle 40. . .55 W, a sygnału fanfarowego nawet do 100 W. Sygnały dźwiękowe dużej mocy, a zwłaszcza zespoły złożone z kilku sygnałów trzeba zasilać za pośrednictwem przekaźnika, umieszczonego między akumulatorem a sygnałami. . [podobne: spreżyny talerzowe, serwis skody wrocław, sterowniki plc ]

Comments are closed

Powiązane tematy z artykułem: serwis skody wrocław spreżyny talerzowe sterowniki plc