Uszkodzone gwinty w kadłubach filtrów

Tagi: , ,

Uszkodzone gwinty w kadłubach filtrów można naprawić przez przegwintowanie na zwiększony wymiar, lecz raczej wskazane jest kadłuby takie wymienić na nowe. Szczelność zaworu przelewowego przywraca się przez dotarcie zaworu do gniazda. Pompa paliwa. Naprawa pompy zasilającej o napędzie mechanicznym łub elektrycznym polega na wymianie uszkodzonej przepony, osłabionej lub uszkodzonej sprężyny, na wymianie i dotarciu nieszczelnych zaworków oraz na wymianie lub naspawaniu zużytej dźwigni napędu pompy. Podczas składania pompy, sprężyne przepony należy wcisnąc za pomocą dźwigni, zwracając uwagę, aby przepona byla wyprostowana (nie napięta). Po naprawie pompę paliwa sprawdza sie na specjalnym tłoczenia pompy paliwa stanowisku, kontrolując jej szczelność, wydajność oraz ciśnienie ssania i ciśnienie tłoczenia. Sprawność pompy paliwa zainstalowanej na kadłubie silnika sprawdza sie mierzac jej ciśnienie tłoczenia przy użyciu przenośnego ciśnieniomierza. Gaźnik. Najczęściej stwierdza sie rozkalibrowanie dysz, zużycie zaworu iglicowego i iego gniazda, zużycie części pompki przyspieszającej, mechanizmu sterowania przepustnicy oraz zasysacza. Do typowych usterek należą uszkodzenia lub nadmierne zużycie gwintów w otworach i śrub regulacyjnych oraz uszkodzenia innych elementów, jak np. pływaka, przepony pompki podciśnieniowej i przepony oszczędzacza, pękniecie sprężyny zaworu itp. Rozkalibrowane dysze wymienia sie na nowe. Przepustowość dysz sprawdza sie za pomoca przepływomierzy lub przyrządów do wyznaczania rzeczywistych wolnych przelotów dysz. Nieszczelny zawór iglicowy i jego gniazdo naprawia sie przez dotarcie iglicy do gniazda przy użyciu pasty Ściernej. Jeżeli przywrócenie szczelności nastręcza trudności, iglice i gniazdo zaworu wymienia sie na nowe. Szczelność zaworu iglicowego sprawdza się przy użyciu specjalnego przyrządu diagnostycznego. Zużytą ośkę przepustnicy wymienia się na nową o zwiększonej średnicy, a jej otwory łożyskowe w korpusie odpowiednio się rozwierca, Można również zużytą ośkę wymienić na nową o tej samej średnicy, a otwory łożyskowe naprawić przez tulejowanie. Pęknięty lub przedziurawiony pływak uszczelnia sie przez lutowanie. [podobne: sprzątanie hal magazynowych, szyny prądowe, wynajem samochodów warszawa ]
[więcej w: otomoto białystok, otomoto turek, sworznie tłokowe ]

Comments are closed

Powiązane tematy z artykułem: otomoto białystok otomoto turek sworznie tłokowe