Moc włókna drogowego

Tagi: , ,

Amerykański system oświetlenia cechuje brak wyraźnej granicy światło-cień nad snopem światła mijania. Moc włókna drogowego wynosi zwykle 45. . .50 W, a włókna mijania 35 . . .45 W. W niektórych wkładach SEALED-BEAM przed włóknami znajdują się małe przesłonki, które zatrzymują promienie wychodzące bezpośrednio. Reflektor asymetryczny. W reflektorach typu asymetrycz. nego stosowane są żarówki podobne do systemu BILUX, lecz ze skośnym Ścięciem przesłony światła mijania. Dla prawostronnego ruchu drogowego patrząc na żarówkę od strony trzonka ścięcie to pod kątem 150 znajduje się z lewej strony. Szyba przednia reflektorów SEALED-BEAM ma zwykle żłobkowanie prostokątne, które zapewnia boczne odchylenie snopa Światła oraz załamanie promieni odbitych w górę przez skrajne części lustra. Budowa reflektora z wkładem SEALED-BEAM nie zabezpiecza jednak dostatecznie przed olśnieniem mijających, w związku z czym np. przepisy obowiązujące w Polsce nie dopuszczają stosowania reflektorów tego typu, jeżeli nie mają one osłon. Podobnymi właściwościami cechują się reflektory radzieckie, w których są stosowane żarówki bez osłony włókna światła mijania. Wskutek tego światło pada częściowo również i na dolną polowe lustra. Wiązka światła mijania z prawej strony jest podniesiona, a więc prawe pobocze drogi Szyba przednia reflektora kształtuje snop światła rzucanego przez reflektor, rozpraszając promienie świetlne w sposób zapewniający dalekie oświetlenie drogi oraz oświetlenie bliskiej przestrzeni z poboczami jezdni. Wlaściwy rozkład promieni światła uzyskuje sie dzięki ukształtowaniu szyby przedniej reflektora w specjalny sposób, w postaci cylindrycznych soczewek lub pryzm. [patrz też: żuraw warsztatowy Warszawa, taśmy transportujące, żuraw warsztatowy ]
[patrz też: bmw bawaria otomoto, getin leasing poleasingowe, getin poleasingowe ]

Comments are closed

Powiązane tematy z artykułem: bmw bawaria otomoto getin leasing poleasingowe getin poleasingowe