Wał jednoprzegubowy (system TORQUE-TUBE)

Wał jednoprzegubowy (system TORQUE-TUBE) składa sie wału napędowego, osłonietego sztywną pochwa, oraz jednego przegubu na połączeniu z wałem zdawczym skrzynki biegów. Jeden koniec pochwy łączy się sztywno z obudową głównej przekładni, a drugi, wykonany jako przegub kulowy — z obudową skrzynki biegów lub poprzeczką ramy. Wał przegubowy (układ HOTCHKISS) ma dwa przeguby: wejściowy — połączony z walem zdawczym i skrzynką biegów, oraz wyjściowy — połączony z walem wejściowym mostu napędowego. Dwuprzegubowe wały napędowe stosuje się bez pochew. W razie zastosowania dwuprzegubowego walu napędowego ...

Tarcze dociskowa

Tarczę dociskowa wykazującą pęknięcia wymienia się na nową. Rysy z powierzchni ciernej tarczy usuwa się przez szlifowanie na szlifierce do płaszczyzn lub przez przetoczenie. Grubość warstwy zdejmowanego metalu powinna być jak najmniejsza, a grubość podkładek podkładanych pod sprężyny powinna odpowiadać grubości zdjętej warstwy. Sprężyny dociskowe, osłabione lub wykazujące jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne wymienia sig na nowe. Przed założeniem sprężyn dociskowych sprawdza sie ich długość (w stanie swobodnym) oraz ugięcie jednostkowe (twardość). Zużyte okładziny cierne tarczy sprzęg...

Mechanika tarcia płynnego

Mokry wychwytujący filtr powietrza ma wkład wykonany z blach labiryntowych, cienkich wiórów metalowych lub niekiedy z metalowych pierścionków wypełniających pojemniki z siatki metalowej. Tego rodzaju wkład przed założeniem do obudowy filtru zwilża się obficie olejem. Powietrze zasysane przez silnik przepływa przez kręte kanaliki i szczeliny pomiędzy powleczonymi olejem elementami wkładu, rozdzielone na bardzo drobne strugi, zmieniające wielokrotnie kierunek przepływu. Cząstki pyłu unoszone przez powietrze osadzają się na zwilżonych olejem powierzchniach. Istotne wady mokrego filtru powietrza to bardzo mała c...

test na nadpobudliwość

Lustra szklane stosowane są głównie we wkładach SEALED-BEAM. Rozmaite metale cechuje różna zdolność odbijania promieni światła. Reflektor europejski ma lustro dosć głębokie, o małej ogniskowej (20. . .25 mm), z żarówką o dwóch włóknach (BI LUX). Ponieważ włókno światła drogowego ma określoną długość (nie stanowi geometrycznego punktu, jakim jest ognisko lustra), poza wiązką promieni równoległych reflektor rzuca snop. Żarówka BILUX ma dwa włókna — światła drogowego znajdujące się dokładnie w ognisku lustra oraz światła mijania wysunięte przed ognisko lustra. Włókno światła mijania je...

Najnowsze zdjęcia w galerii itvsee:

238#getin leasing poleasingowe , #getin poleasingowe , #skoda wrocław otomoto , #pko leasing licytacje , #tuleje gumowo metalowe , #przegub tracta , #japan motors bielsko , #pko licytacje , #gratka motoryzacja samochody osobowe , #otomoto turek ,