alfa romeo giulia veloce

Smok pompy oleju

Pompa oleju pobiera zwykle olej z miski olejowej przez pływający smok w postaci puszki blaszanej, zaopatrzonej w przegrodę z gęstej siatki drucianej, która zabezpiecza pompę przed przenikaniem do niej zanieczyszczeń o dużej ziarnistości. Do smoka olej napływa ze środkowych warstw. Pobieranie oleju z dolnych warstw nie jest wskazane, ponieważ gromadzą się tam zanieczyszczenia. Natomiast powierzchniowa warstwa oleju jest zwykle silnie spieniona, w związku z czym smok powinien zanurzać się w oleju na pewną głębokość, co zabezpiecza przed zakłóceniami ...

Więcej »

Sygnał pierwszeństwa

Niektóre samochody, jak straży ogniowej, milicji, pogotowia ratunkowego i technicznego, są uprawnione do korzystania w ruchu drogowym ze szczególnych przywilejów. Pojazdy takie powiadamiają innych użytkowników o swej obecności na jezdni specjalnymi sygnałami dźwiękowymi. Charakterystyka dźwięku takiego sygnału jest zwykle ściśle ustalona przepisami. Na przykład we Francji sygnał pierwszeństwa stanowi wezwanie trwające 3/5 sek, składające się z trzech następujących po sobie dźwięków trzeciej oktawy: mi-do-mi). Kolejność nadawanych dźwięków...

Więcej »

Typowe wkłady filtrujące

Ostatnio rozpowszechniają się również bocznikowe filtry odśrodkowe oraz uniwersalne filtry MICRONIC, z papierowymi wkładami o bardzo dużych czynnych powierzchniach. Filtr taki spełnia jednocześnie zadania filtru głównego i bocznikowego, dzięki bardzo wysokiej dokładności działania. Najbardziej rozpowszechnione są obecnie główne filtry oleju wyposażone we wkłady szczelinowe oczyszczane przez przekręcanie. Wkład taki ma postać stosu złożonego z cienkich płytek lub bębna z nawinietym gęsto cienkim drutem. Podczas pracy silnika wkład szczelinowy j...

Więcej »

Ryzyko bakteryjnego zapalenia opon mózgowych u dzieci z implantami ślimakowymi ad 5

Olej krążący w silniku zanieczyszczają ścierane z pracujących powierzchni części opiłki i cząstki osadów (nagaru, popiołu, kleistych osadów itd.). Gdyby poruszające się części silnika współpracowały ze sobą tylko w warunkach tarcia płynnego, wówczas zawarte w oleju zanieczyszczenia o ziarnistości mniejszej niż minimalne luzy pomiędzy współpracującymi powierzchniami nie przyczyniałyby sie w zasadzie do zużycia części. Ponieważ jednak w praktyce, (np. podczas rozruchu lub nawet w czasie pracy silnika), niektóre jego części współpracuj...

Więcej »
http://www.dobra-medycyna.info.pl 751#solar dach , #otomoto małopolska volkswagen , #bentayga , #wahacze delphi opinie , #a250 mercedes , #mumia otomoto , #nauka jazdy tarnów , #kupię auto otomoto , #jak obliczyć ile pali samochód , #cena hurtowa paliw lotos ,