Rozrusznik o przesuwnym wirniku

Bezwładnościowe urządzenie sprzęgające rozrusznika o dużej mocy ma zwykle zamiast sprężyny amortyzującej cierne sprzęgło wielotarczowe, pracujące z poślizgiem w razie przeciążenia. Rozrusznik o przesuwnym wirniku wyróżnia sie brakiem wydzielonego urządzenia sprzęgającego, którego zadania spełnia wirnik wykonujący ograniczone ruchy poosiowe. Napędzające koło zębate jest związane z wałkiem wirnika za pośrednictwem ciernego sprzęgła amortyzującego, prze ważnie wielotarczowego. Magneśnica rozrusznika składa się z trzech uzwojeń dwóch szeregowych (głównego i rozruc...

Typowe wkłady filtrujące

Ostatnio rozpowszechniają się również bocznikowe filtry odśrodkowe oraz uniwersalne filtry MICRONIC, z papierowymi wkładami o bardzo dużych czynnych powierzchniach. Filtr taki spełnia jednocześnie zadania filtru głównego i bocznikowego, dzięki bardzo wysokiej dokładności działania. Najbardziej rozpowszechnione są obecnie główne filtry oleju wyposażone we wkłady szczelinowe oczyszczane przez przekręcanie. Wkład taki ma postać stosu złożonego z cienkich płytek lub bębna z nawinietym gęsto cienkim drutem. Podczas pracy silnika wkład szczelinowy jest oczyszczany przez przekrę...

Miska olejowa

Główny kanał oleju w kadłubie silnika rozprowadza olej poprzez kanały do łożysk głównych wału korbowego oraz wału rozrządu, a ponadto przeważnie i do łożyskowania dźwigienek zaworów w głowicy (tylko w silnikach górnozaworowych). Często z kanału głównego olej dopływa do ciśnieniomierza kontrolnego oraz do filtru bocznikowego. Niekiedy, zwłaszcza w silnikach wysokoprężnych, p0d ciśnieniem smarowane są również i łożyska sworzni tłokowych w główkach korbowodów, przy czym olej doprowadzany jest od łożysk karbowych poprzez kanały. System suchej miski Olejowej. Silni...

Charcot-Marie-Tooth Disease Type 1A - Związek z spontaniczną mutacją punktową w genie PMP22 ad 5

Przepustowość zaworu przelewowego powinna być odpowiednio duża, aby zawór w razie potrzeby mógł przepuszczać prawie całą ilość oleju tłoczonego przez pompę oleju. W układzie smarowania dużego silnika, wyposażonego w pompę oleju o znacznej wydajności, zamiast zaworu kulkowego przeważnie stosuje sie specjalny zawór przelewowy, ponieważ przy wymaganej przepustowości kulka zaworu miałaby zbyt dużą średnicę. Zależnie od typu silnika zawór przelewowy  powinien się otwierać, kiedy ciśnienie w układzie smarowania przepustowości CL EYLAND) wzrasta do 4. , . fi kG/cm2. Smaro...

Najnowsze zdjęcia w galerii itvsee:

207#skoda wrocław otomoto , #pko leasing licytacje , #tuleje gumowo metalowe , #przegub tracta , #japan motors bielsko , #pko licytacje , #otomoto białystok , #otomoto turek , #sworznie tłokowe , #przegub rzeppa ,