Volkswagen Passat VII – najważniejsze wady i zalety

width=300Volkswagen Passat to jeden z najbardziej docenianych i najczęściej kupowanych przez polskich kierowców samochodów w roku 2012. Auto niemieckiego koncernu doczekało się kilku swoich modeli i obecnie produkowane jest w VII generacji. Najnowsza wersja Passata nie różni się zbyt wiele od swoich poprzedników. Zgodnie z obowiązującymi trendami auto przeszło jednak delikatny i dyskretny facelifting w stosunku do VI polegający na...

Podział nadwozi samochodów ciężarowych

W praktyce ze względów eksploatacyjnych dzieli się nadwozia samochodów ciężarowych na uniwersalne oraz przystosowane — odpowiednio do ich przeznaczenia i przydatności do przewozu określonych ładunków. Wśród pojazdów ciężarowych o nadwoziach przystosowanych rozróżnia się ogólnie pojazdy do przewozów specjalistycznych oraz pojazdy specjalne. Przed pierwszą wojną światową następuje dalsza ewolucja kształtu nadwozia. Przód pojazdu wydłuża się, a koła przednie i tylne są już zawsze jednakowej wielkości. Nadwozia ze składanymi dachami brezentowymi zaczęto wyko...

Wał jednoprzegubowy (system TORQUE-TUBE)

Wał jednoprzegubowy (system TORQUE-TUBE) składa sie wału napędowego, osłonietego sztywną pochwa, oraz jednego przegubu na połączeniu z wałem zdawczym skrzynki biegów. Jeden koniec pochwy łączy się sztywno z obudową głównej przekładni, a drugi, wykonany jako przegub kulowy — z obudową skrzynki biegów lub poprzeczką ramy. Wał przegubowy (układ HOTCHKISS) ma dwa przeguby: wejściowy — połączony z walem zdawczym i skrzynką biegów, oraz wyjściowy — połączony z walem wejściowym mostu napędowego. Dwuprzegubowe wały napędowe stosuje się bez pochew. W razie zas...

Niwelacja terenu i przesuwanie mas ziemnych

Pompa oleju pobiera zwykle olej z miski olejowej przez pływający smok w postaci puszki blaszanej, zaopatrzonej w przegrodę z gęstej siatki drucianej, która zabezpiecza pompę przed przenikaniem do niej zanieczyszczeń o dużej ziarnistości. Do smoka olej napływa ze środkowych warstw. Pobieranie oleju z dolnych warstw nie jest wskazane, ponieważ gromadzą się tam zanieczyszczenia. Natomiast powierzchniowa warstwa oleju jest zwykle silnie spieniona, w związku z czym smok powinien zanurzać się w oleju na pewną głębokość, co zabezpiecza przed zakłóceniami w dopływie oleju do...

Najnowsze zdjęcia w galerii itvsee:

207#tuleje gumowo metalowe , #przegub tracta , #japan motors bielsko , #pko licytacje , #otomoto białystok , #otomoto turek , #sworznie tłokowe , #przegub rzeppa , #tłumik szmerów ssania , #nivette otomoto ,