Smok pompy oleju

Pompa oleju pobiera zwykle olej z miski olejowej przez pływający smok w postaci puszki blaszanej, zaopatrzonej w przegrodę z gęstej siatki drucianej, która zabezpiecza pompę przed przenikaniem do niej zanieczyszczeń o dużej ziarnistości. Do smoka olej napływa ze środkowych warstw. Pobieranie oleju z dolnych warstw nie jest wskazane, ponieważ gromadzą się tam zanieczyszczenia. Natomiast powierzchniowa warstwa oleju jest zwykle silnie spieniona, w związku z czym smok powinien zanurzać się w oleju na pewną głębokość, co zabezpie...

Chłodnice oleju

Gdy chodzi o silnik użytkowany w klimacie umiarkowanym, chłodzenie pośrednie oleju jest korzystniejsze niż bezpośrednie. Po rozruchu silnika ciecz chłodząca nagrzewa się bowiem znacznie szybciej niż olej i w okresie tym chłodnica oleju działa jako nagrzewnica oleju. Zapewnia to szybkie doprowadzenie silnika do stanu równowagi cieplnej, a więc i szybkie stworzenie prawidłowych warunków smarowania części silnika. Natomiast w klimacie gorącym, podczas pracy silnika temperatura cieczy chłodzącej z reguły przekracza 90 oc. Wówczas...

Światla STOP

Jeżeli światła STOP obok okresów hamowania maja sygnalizować ponadto każde inne opóźnienie ruchu pojazdu, wówczas stosuje się specjalne włączniki rtęciowe. Oś takiego włącznika powinna być równoległa do podłużnej osi pojazdu, tj. do kierunku ruchu. Wskutek opóźnienia ruchu pojazdu rtęć przesuwa sie dzięki swej bezwładności do przodu i zwiera styki wtopione w szklaną rurkę. Przez większe lub mniejsze pochylenie (zastosowana jest śruba mikrometryczna ze wskaźnikiem kątowym) można regulować chwilę włączania się...

Odblokowanie DEAD-box: klucz do zjadliwości kryptokoków

Przepustowość zaworu przelewowego powinna być odpowiednio duża, aby zawór w razie potrzeby mógł przepuszczać prawie całą ilość oleju tłoczonego przez pompę oleju. W układzie smarowania dużego silnika, wyposażonego w pompę oleju o znacznej wydajności, zamiast zaworu kulkowego przeważnie stosuje sie specjalny zawór przelewowy, ponieważ przy wymaganej przepustowości kulka zaworu miałaby zbyt dużą średnicę. Zależnie od typu silnika zawór przelewowy  powinien się otwierać, kiedy ciśnienie w układzie smarowania przepus...

Najnowsze zdjęcia w galerii itvsee:

238#tuleje gumowo metalowe , #przegub tracta , #japan motors bielsko , #pko licytacje , #gratka motoryzacja samochody osobowe , #otomoto turek , #sworznie tłokowe , #przegub rzeppa , #tłumik szmerów ssania , #nivette otomoto ,