Smok pompy oleju

Pompa oleju pobiera zwykle olej z miski olejowej przez pływający smok w postaci puszki blaszanej, zaopatrzonej w przegrodę z gęstej siatki drucianej, która zabezpiecza pompę przed przenikaniem do niej zanieczyszczeń o dużej ziarnistości. Do smoka olej napływa ze środkowych warstw. Pobieranie oleju z dolnych warstw nie jest wskazane, ponieważ gromadzą się tam zanieczyszczenia. Natomiast powierzchniowa warstwa oleju jest zwykle silnie spieniona, w związku z czym smok powinien zanurzać się w oleju na pewną głębokość, co zabezpiecza przed zakłóceniami w dopływie oleju do pompy. Siatkową przegrodę...

Granica światła i cienia

Samochód ustawia się przed ekranem w odległości 5 m, tak aby oś pojazdu była prostopadła do powierzchni ekranu. Najjaśniejsza plama świetlna na powierzchni ekranu powinna leżeć na pionowym ramieniu krzyża kontrolnego. Podczas ustawiania reflektora, drugi reflektor powinien być zasłonięty. Żarówke zaopatruje się w osłonę, która zatrzymane promienie odbija i kieruje na lustro. Szczególnie przydatny jest reflektor z elektromagnesem służącym do pochylania wiązki światła, zwłaszcza podczas bardzo gęstej mgły. Szyba przednia ma wysuniętą cześć górną, co zabezpiecza dodatkowo pr...

Posługiwanie sie kierunkowskazami

Posługiwanie się kierunkowskazami i swiatlami STOP obowiązuje w zasadzie we wszystkich warunkach ruchu drogowego. Kierunkowskazy. Każdy pojazd samochodowy o zamkniętym nadwoziu lub zamkniętej kabinie kierowcy powinien być wyposażony w co najmniej dwa kierunkowskazy. Jeżeli nie wystarcza to do spełnienia warunków widzialności geometrycznej, liczba kierunkowskazów powinna byt odpowiednio większa. Kierunkowskazów można nie stosować w pojazdach bez nadwozi, w pojazdach o otwartych nadwoziach (np. ciągniki rolnicze) lub poruszających sie stosunkowo powoli. Kierunkowskazy uprzedzają innych uży...

Forgotten Ellis Island: Niezwykła historia amerykańskiego szpitala imigrantów

Jeżeli oświetla sie drogę przed samochodem przy użyciu świateł spolaryzowanych, polaryzatorami sa szyby przednie nadwozia (kabin kierowcy) i szyby reflektorów. Dzięki pochyleniu osi polaryzacji pod kątem 450 samochody nadjeżdżające z naprzeciwka mają wiec polaryzatory ustawione wzajemnie pod kątem 900. Kierowca patrząc przez analizator (szybe przednią lub okulary) widzi bez przeszkód światło rzucane przez reflektory własnego pojazdu, lecz światło pojazdu zbliżającego się z naprzeciwka jest dla niego zupełnie niewidoczne, ponieważ drga ono w płaszczyźnie prostopadłej w stosunku do analizato...

Najnowsze zdjęcia w galerii itvsee:

238#tuleje gumowo metalowe , #przegub tracta , #japan motors bielsko , #pko licytacje , #gratka motoryzacja samochody osobowe , #otomoto turek , #sworznie tłokowe , #przegub rzeppa , #tłumik szmerów ssania , #nivette otomoto ,