prędkości na drogach

Układy smarowania i ich podzespoły

Wadą spieków, jest mała ich udarność, w związku z czym używa się je prawie wyłącznie w postaci tulejek. Porowate tulejki ze spiekanych proszków metali wykonywane są od razu na gotowy wymiar (w formach). Obróbka wiórowa takiej tulejki zwykłymi metodami, a zwłaszcza rozwiercanie, jest niedopuszczalna ze względu na zagniatanie i zapychanie wylotów porowatości strukturalnych, co utrudnia wydostawanie się smaru na współpracującą ślizgowo powierzchnię. Tulejki z tekstolitu, po obrobieniu na ostateczne wymiary przez skrawanie, jeszcze przed założeniem nasyca sie podgrzanym ole...

Więcej »

Najwyższy punkt powierzchni świecącej kierunkowskazu

Najwyższy punkt powierzchni świecącej kierunkowskazu powinien znajdować się co najwyżej 1500 mm nad jezdnią (jeżeli jest to niemożliwe dopuszcza się 2100 mm) i nie niżej niż 500 mm, a kierunkowskazów błyskowych umieszczonych wewnątrz obrysu samochodu nie niżej niż 400 mm. Zależnie od przyjętego układu lamp rozróżnia sie następujące rozmieszczenia kierunkowskazów błyskowych: — boczne, w pojeździe o całkowitej długości nie przekraczającej 4 m, — przednie i tylne w pojeździe o całkowitej długości nie przekraczającej m, — boczne i tylne w pojeździe o całkowi...

Więcej »

Źródło światła

Światło powinno być ograniczone jak najbardziej do powierzchni tablicy. Źródło światła nie powinno być widoczne, a do oczu obserwatora powinno dochodzić tylko światło odbite od tablicy, pozwalające na odczytanie znaków rejestracyjnych z odległości co najmniej 20 m podczas postoju pojazdu w przeciętnych warunkach atmosferycznych. Kąt padania światła na tablice w każdym jej punkcie nie powinien być większy niż 0 (kąt ten mierzy się między kierunkiem światła a powierzchnią tablicy). Luminancja w każdym miejscu pomiaru nie powinna być mniejsza niż 2,5 cd/m2. Nierównom...

Więcej »

Wojskowa etyka medyczna

Powyżej 3000 HZ intensywność dźwięku powinna się wyraźnie zmniejszać. Intensywność dźwięku każdej z harmonicznych o częstotliwościach 3000. . .4000 HZ powinna być mniejsza niż 90 dB, o częstotliwościach 4000, , HZ mniejsza niż 75 dB, a o częstotliwościach powyżej 5000 HZ mniejsza niż 60 d B. Różnica intensywności dźwięku Sąsiednich dwóch harmonicznych mniejszych od 3000 HZ nie powinna przewyższać 15 dB. Sygnał drogowy. Głośność dźwięku powinna byt maksymalna w osi działania sygnału ; w odległości 2 sygnału powinna wynosić 120 fonów, Natęż...

Więcej »
http://www.nurgia.pl 751#mumia otomoto , #nauka jazdy tarnów , #kupię auto otomoto , #jak obliczyć ile pali samochód , #cena hurtowa paliw lotos , #samochody za 10000 , #salon skoda katowice , #auto studio otomoto , #warszawa tesco , #piwnik center ,