f10 bmw forum

Zęby wieńca

Jeżeli zęby kółka napędzającego natrafią na zęby wieńca (zamiast na wnęki pomiędzy nimi), zazębienie kółka z wieńcem nieco się opóźnia, aż kółko zostanie odpowiednio przekręcone przez powoli obracający się wirnik. Zapewnia to w każdej sytuacji płynne zazębienie się kółka z wieńcem — bez jakichkolwiek uderzeń. Bezpośrednio przed zupełnym wsunięciem zębów napędzającego kółka zębatego pomiędzy zęby wieńca koła zamachowego, przemieszczający się wraz z rdzeniem elektromagnesu włącznika mostek kontaktowy zamyka obwód zasilania Uzwojenia wzbudzenia rozrusznika prądem o pełnym...

Więcej »

Podział nadwozi samochodów ciężarowych

W praktyce ze względów eksploatacyjnych dzieli się nadwozia samochodów ciężarowych na uniwersalne oraz przystosowane — odpowiednio do ich przeznaczenia i przydatności do przewozu określonych ładunków. Wśród pojazdów ciężarowych o nadwoziach przystosowanych rozróżnia się ogólnie pojazdy do przewozów specjalistycznych oraz pojazdy specjalne. Przed pierwszą wojną światową następuje dalsza ewolucja kształtu nadwozia. Przód pojazdu wydłuża się, a koła przednie i tylne są już zawsze jednakowej wielkości. Nadwozia ze składanymi dachami brezentowymi zaczęto wykonywać również w pierwszych lat...

Więcej »

Prędkość rozruchu silnika spalinowego

Prędkość rozruchu silnika spalinowego jest z reguły wielokrotnie mniejsza niż prędkość obrotowa wirnika, przy której rozrusznik rozwija pełną moc. Z tego względu rozrusznik elektryczny z zasady napędza wał korbowy za pośrednictwem przekładni dość dużym przełożeniu zwalniającym, która może być wykonana jako : - przekładnia jednostopniowa; napędzające kółko zębate rozrusznika jest związane bezpośrednio z wałkiem jego wirnika ; przełożenie zwalniające wynika ze stosunku liczby zębów wieńca zębatego na kole zamachowym do liczby zębów napędzającego kółka zębatego rozrusznika; zale...

Więcej »

Architektura i nowoczesne budownictwo - Nowy apartamentowiec Johannisstraße / J. Mayer H. Architekci

Zgodnie z ogólnym prawem Fechnera, iż natężenie odczucia rośnie według funkcji logarytmicznej podniety, jeżeli natężenie dźwięku wzrasta w postępie geometrycznym, to odczucie słuchowe wzrasta tylko w postępie arytmetycznym. Przy tym odbiór wrażeń dźwiękowych przez ucho ludzkie ograniczają dwa progi: próg słyszalności, poniżej którego ucho niczego nie odbiera i próg wrażenia bolesnego, powyżej którego od czucia stają się bolesne. Według obserwacji i dokładnych pomiarów ucho ludzkie jest szczególnie czułe na dźwięki o częstotliwościach zawartych między . . . 3000 HZ (cykli n...

Więcej »
http://www.bassety-adopcje.pl 751#mumia otomoto , #nauka jazdy tarnów , #kupię auto otomoto , #jak obliczyć ile pali samochód , #cena hurtowa paliw lotos , #samochody za 10000 , #salon skoda katowice , #auto studio otomoto , #warszawa tesco , #piwnik center ,