otomoto dąbrowa tarnowska

Prędkość krytyczna wału napędowego

Wały napędowe są wykonywane zwykle z cienkościennych ciągnionych rur bez szwu ze stali węglowych (C — . . .0,40/0). Rury takie powinny spełniać ściśle określone wymagania odnośnie dokładności wymiarów geometrycznych, grubości Ścianek, współosiowości przekrojów, prostolinijności osi walu i inne. Wymagane tolerancje wykonania rur na wały napędowe wynoszą zwykle: grubość ścianek — mm, średnica zewnętrzna ± mm (samochody osobowe) lub ± 0,25 mm (samochody ciężarowe) oraz odchylenia osi walu od linii prostej nie większe niż 0,4 mm na długości 1 m. Dopusz...

Więcej »

Przegub TRACTA

Przegub TRACTA sklada sie z dwóch ogniw przegubowych, sprzegnietych ze sobą za pomoca wystepu oraz z dwóch widelek z plaskimi ramionami wchodzacymi do odpowiednich wnek w ogniwach. Konstrukcja taka umożliwia ustawianie się pod kątem walów w dowolnej plaszczyźnie. Ponieważ w przegubie TRACTA wspólpracują ze soba stosunkowo duże plaskie powierzchnie, naciski pomiedzy nimi są st0sunkowo małe, ponadto przeguby TRACTA podlegają dość intensywnemu zużyciu wskutek ścierania i w związku z tym są wypierane przez przeguby kulowe. Przegub GARRINGTON składa sie z dwóch identycznych walów w...

Więcej »

Przechłodzenie silnika

Przechłodzenie silnika przyspiesza jednocześnie zużycie pierścieni tłokowych i gładzi cylindrów silnika gaźnikowego. Przyczyną tego jest wytrącenie się z mieszanki kropelek ciekłego paliwa na gładzi cylindrów. Paliwo to zmywa film olejowy z gładzi pogarszając wydatnie warunki smarowania. Co gorsze, w takiej sytuacji na gładzi cylindrów skrapla się para wodna zawarta w spalinach, a wskutek rozpuszczania się w kondensacie tlenków siarki powstają warunki sprzyjające korozyj nemu zużyciu gładzi i pierścieni tłokowych, o wiele gwałtowniejszemu niż zużycie spowodowane tarciem ...

Więcej »

Zupa rakowa

Bezwładnościowe urządzenie sprzęgające rozrusznika o dużej mocy ma zwykle zamiast sprężyny amortyzującej cierne sprzęgło wielotarczowe, pracujące z poślizgiem w razie przeciążenia. Rozrusznik o przesuwnym wirniku wyróżnia sie brakiem wydzielonego urządzenia sprzęgającego, którego zadania spełnia wirnik wykonujący ograniczone ruchy poosiowe. Napędzające koło zębate jest związane z wałkiem wirnika za pośrednictwem ciernego sprzęgła amortyzującego, prze ważnie wielotarczowego. Magneśnica rozrusznika składa się z trzech uzwojeń dwóch szeregowych (głównego i rozru...

Więcej »
http://www.dentaltechnics.pl 751#bentayga , #wahacze delphi opinie , #a250 mercedes , #mumia otomoto , #nauka jazdy tarnów , #kupię auto otomoto , #jak obliczyć ile pali samochód , #cena hurtowa paliw lotos , #samochody za 10000 , #salon skoda katowice ,